Zelf je boekhouding doen

Voor veel ondernemers een stille wens. Met de juiste begeleiding is het snel te leren om een goede administratie te voeren. Wij helpen u daarbij!

Graag komen wij bij u op bezoek, maken kennis met u, uw bedrijf en bespreken uw wensen.

Wij nemen ruim de tijd om u te informeren over de mogelijkheden van Snelstart. Daaruit kiezen wij die werkzaamheden die u zelf doet en die wij gaan doen.

Samen installeren wij de Snelstart APP op uw smartphone uw tablet en/of uw PC. Wij leveren u een volledige ingerichte en werkende administratie als basis. Uw persoonlijke en bedrijfsgegevens gaan wij toevoegen.

Dan gaan we de eerste stappen maken en laten u zien hoe je bepaalde handelingen doet. Binnen het eerste uur kunt u een professionele factuur maken. Zo krijgt u een goed fundament die u veel tijd gaat besparen.

Voordelen van zelf je administratie voeren:

  • Overal en altijd offertes en facturen kunnen maken in eigen huisstijl
  • Inzicht in de nog onbetaalde facturen
  • Aanmaningen en herinneringen versturen
  • Online werken (automatische back-up)
  • Automatische bankkoppeling
  • Simpel de btw-aangifte doen
  • Bonnen scannen met je smartphone*
  • Overzichtelijk financieel dashboard
  • Online samenwerken met het administratiekantoor

Maar ook:

  • Koppeling met je kassa en pinautomaat
  • Koppeling met je website
  • Facturen maken met iDeal
  • Facturen met btw verlegd
  • Meerdere administraties mogelijk

De mogelijkheden zijn eindeloos. Na deze eerste dag kunt je de basishandelingen zelf doen. Dit lijkt veel maar binnen korte tijd kunt je alles zelf met groot gemak zelf afhandelen. Boekhouden gaat nog leuk worden.

Interesse? Bel dan 085-4895489 of mail naar info@hnfinance.nl voor een vrijblijvende afspraak.